Bestelling wijzigen/ruilen

 

Wijzigen bezorgadres

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Vul onderstaand contactformulier dan zo snel mogelijk in. Wanneer je bestelling nog niet door ons is verzonden, kunnen wij deze aanpassen. 

 

Bestelling wijzigen

Dit is mogelijk wanneer je pakketje nog niet door ons verzonden is. Je bestelling wijzigen doe je door contact op te nemen met via onderstaand contactformulier. Geef hierbij duidelijk aan wat de wijziging inhoudt. Wij nemen dan spoedig contact met je op voor de verdere afhandeling van de gewijzigde bestelling.

 

Item ruilen?

Wil je een item uit onze collectie ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Belangrijk om te weten is dat het item moet voldoen aan de retourvoorwaarden (item ongebruikt en onbeschadigd retour en bij kleding dient de hangtag bevestigd te zijn) én dat je zelf de kosten betaalt voor het retourneren. Wij nemen de verzendkosten voor het toesturen van het te ruilen item voor onze rekening. Zodra wij het item in goede orde retour hebben ontvangen, zullen wij het geruilde item dezelfde dag nog kosteloos naar je verzenden! Neem contact op met ons om je item om te ruilen!