Retour aanmelden












Retourvoorwaarden

Bedenktermijn

Bedenktermijn

Wij selecteren met zorg de beste kleding- en musthaves voor jouw meisje. Uiteraard kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over ons product en je een bestelling wilt retourneren. Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst te retourneren. Je meld je retour aan via onze retourpagina. Je hebt na aanmelding van je retour 3 werkdagen de tijd om je bestelling retour te sturen. Je ontvangt dan het volledige orderbedrag, exclusief retourkosten van ons terug. De kosten voor het retourneren zijn voor jouw eigen rekening.

Retourproces

Retourproces

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd dienen te worden. Bij kleding is het van belang dat de kleding-hangtag aan de kleding bevestigd is. Om je bestelling te retourneren, meld je je retour aan op onze retourpagina.  Je kunt bij ons kiezen uit 2 retourmogelijkheden: 

  • Je retourneert je order via je eigen vervoerder, op eigen kosten naar:

    Aveya Baby & Kids

    Waterfront 23

    5658SB Eindhoven

    Nederland
  • Je ontvangt binnen 12 uur een PostNL-retourlabel per e-mail. Deze optie kan alleen binnen Nederland worden gebruikt! Dit retourlabel kost € 5,95 en zal worden verrekend met de terugbetaling.  

Zodra wij jouw retour in goede orde ontvangen hebben, zullen wij het verschuldigde orderbedrag binnen 5 dagen na ontvangst van je retour terugstorten mits de items reeds in goede orde retour zijn ontvangen. 

Mocht het product gebruikt of beschadigd zijn of de hangtag aan de kleding ontbreken, dan kunnen wij de retour helaas niet accepteren en zul je van ons geen terugbetaling ontvangen. Behandel onze producten dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour ongebruikt en onbeschadigd wordt verpakt en geretourneerd. 

 

Pakket wordt niet opgehaald bij postkantoor/afhaal locatie

Pakket wordt niet opgehaald bij postkantoor/afhaal locatie

Wanneer je er bij het bestellen voor gekozen hebt, om het pakket te laten afleveren bij een postkantoor/servicepunt, dan dien je dit pakket binnen 7 dagen op te halen. Het pakket blijft namelijk 7 dagen op de afhaal locatie voordat het wordt teruggestuurd. Voor meer exacte informatie kun je terecht bij je plaatselijke postkantoor/afhaal locatie. Als je het pakket niet ophaalt wordt het naar ons teruggestuurd. Het pakket wordt dan door ons geregistreerd als 'niet-opgehaald'. Hiertoe zullen wij vervolgens € 10,00 administratiekosten in rekening brengen. Het resterende orderbedrag wordt aan je terugbetaald - op dezelfde manier zoals je de bestelling oorspronkelijk hebt betaald. Wanneer je spijt hebt van je bestelling en je de order wilt herroepen, dien je het pakket op te halen en vervolgens naar ons te retourneren. Op deze manier wordt het niet geregistreerd als een 'niet-opgehaald' pakket!

Item ruilen?

Wil je een item uit onze collectie ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Belangrijk om te weten is dat het item moet voldoen aan de retourvoorwaarden (item ongebruikt en onbeschadigd retour en bij kleding dient de hangtag bevestigd te zijn) én dat je zelf de kosten betaalt voor het retourneren. Wij nemen de verzendkosten voor het toesturen van het te ruilen item voor onze rekening. Zodra wij het item in goede orde retour hebben ontvangen, zullen wij het geruilde item dezelfde dag nog kosteloos naar je verzenden! Neem contact op met ons om je item om te ruilen!