Retourneren

1. Aanmelden

  • Meld je retour aan binnen 14 dagen nadat je jouw bestelling ontvangen hebt.
  • Geef de items die jij wilt retourneren aan ons door.
  • Kies de gewenste retour methode.

2. Inpakken

  • Pak je items in.
  • Vergeet niet om het oude verzendetiket te verwijderen of bedekken.
  • Print je retourlabel en plak deze zelf op het pakket.
  • Zorg ervoor dat de items in de originele staat en verpakking geretourneerd worden.
  • Bij kleding is het van belang dat de kleding-hangtag aan de kleding bevestigd is.

3. Versturen

  • Breng je pakket binnen 14 dagen na het aanmelden naar een postkantoor.
  • Bewaar het verzendbewijs goed totdat je retour volledig is verwerkt en is terugbetaald.
  • Zonder een geldig verzendbewijs met Track & Trace code kunnen wij geen onderzoek starten naar vermiste pakketten en kunnen wij dus niets terugbetalen.

4. terugbetaling

  • Zodra wij jouw jouw in goede orde en staat retour hebben ontvangen ontvang je binnen 5 werkdagen een terugbetaling of een aangepaste Klarna factuur.
  • Indien wij een retourlabel voor je hebben aangemaakt, zullen de retourkosten automatisch van je retourbedrag afgetrokken worden.

Retourvoorwaarden

Ben je niet tevreden met jouw aankoop? Bij AVEYA kan je jouw item binnen 14 dagen retourneren. Lees hier hoe je jouw item kan retourneren.

Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst te retourneren. Je meld je retour aan via onze retourpagina. Je hebt na aanmelding van je retour 14 dagen de tijd om je bestelling retour te sturen. De kosten voor het retourneren zijn voor jouw eigen rekening. Je ontvangt dan het volledige orderbedrag van ons terug, exclusief eventuele betaalde verzendkosten, meerprijs personaliseren en retourkosten.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd dienen te worden. Bij kleding is het van belang dat de kleding-hangtag aan de kleding bevestigd is. Om je bestelling te retourneren, meld je je retour aan op onze retourpagina.  Je kunt bij ons kiezen uit 2 retourmogelijkheden:

  1. Je retourneert je order via je eigen vervoerder, op eigen kosten naar:

Aveya Baby & Kids
Waterfront 23
5658SB Eindhoven
Nederland

2. Je ontvangt binnen 12 uur een PostNL-retourlabel per e-mail. Deze optie kan alleen binnen Nederland worden gebruikt! Dit retourlabel kost € 6,95 en zal worden verrekend met de terugbetaling.
Zodra wij jouw retour in goede orde ontvangen hebben, zullen wij het verschuldigde orderbedrag binnen 5 dagen na ontvangst van je retour terugstorten mits de items reeds in goede orde retour zijn ontvangen.

Mocht het product gebruikt en/of de hangtag aan de kleding ontbreken, dan kunnen wij de retour helaas niet accepteren en zul je van ons geen terugbetaling ontvangen. Is het product beschadigd? Dan zullen wij de waardevermindering van het product in rekening brengen op de terugbetaling. Behandel onze producten dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour ongebruikt en onbeschadigd wordt verpakt en geretourneerd.

Wanneer je er bij het bestellen voor gekozen hebt, om het pakket te laten afleveren bij een postkantoor/servicepunt, dan dien je dit pakket binnen 7 dagen op te halen. Het pakket blijft namelijk 7 dagen op de afhaal locatie voordat het wordt teruggestuurd. Voor meer exacte informatie kun je terecht bij je plaatselijke postkantoor/afhaal locatie. Als je het pakket niet ophaalt wordt het naar ons teruggestuurd. Het pakket wordt dan door ons geregistreerd als ‘niet-opgehaald’. Hiertoe zullen wij vervolgens € 10,00 administratiekosten in rekening brengen. Het resterende orderbedrag wordt aan je terugbetaald – op dezelfde manier zoals je de bestelling oorspronkelijk hebt betaald. Wanneer je spijt hebt van je bestelling en je de order wilt herroepen, dien je het pakket op te halen en dit pakket binnen 14 dagen na afhalen aan te melden voor retour. Je hebt dan vervolgens 14 dagen de tijd om het pakket naar ons te retourneren. Op deze manier wordt het niet geregistreerd als een ‘niet-opgehaald’ pakket!

Het is mogelijk om je bestelling te ruilen voor een andere maat of ander item. Belangrijk om te weten is dat het item moet voldoen aan onze retourvoorwaarden (item ongebruikt en onbeschadigd retour en bij kleding dient de hangtag bevestigd te zijn) én dat je zelf de kosten betaalt voor het retourneren. Wij nemen de verzendkosten voor het toesturen van het te ruilen item voor onze rekening. Zodra wij het item in goede orde retour hebben ontvangen, zullen wij het geruilde item dezelfde dag nog verzenden, mits deze op voorraad is. Neem contact op met ons om je item om te ruilen.

Voile Dress Lara

Bestelling ruilen?

Het is mogelijk om je bestelling te ruilen voor een andere maat of ander item. Belangrijk om te weten is dat het item moet voldoen aan onze retourvoorwaarden (item ongebruikt en onbeschadigd retour en bij kleding dient de hangtag bevestigd te zijn) én dat je zelf de kosten betaalt voor het retourneren. Wij nemen de verzendkosten voor het toesturen van het te ruilen item voor onze rekening. Zodra wij het item in goede orde retour hebben ontvangen, zullen wij het geruilde item dezelfde dag nog verzenden, mits deze op voorraad is. Neem contact op met ons om je item om te ruilen.